Aquesta és una pàgina satírica, la nostra pretensió es abordar els problemes amb els que ens enfrontem amb tot l'humor que ens sigui possible.

No esperem que ningú (tret del rector, la degana de lletres, Joan Carbonell, la seva tropa i el nostre redactor segrestat que ja ha estat convenientment disciplinat) se senti ofès/a pels nostres continguts, tot i així, si et sents insultat/da, envia un mail a melopasotodoporelforro@gmail.com

dilluns, 8 de desembre del 2008

Carta als reis de la Decana Hellen Pasodella:

La Solfamiddendivision 250 d'Intel·ligència i contraespionatge ha interceptat el correu de Hellen Pasodella aquesta carta als reis d'Orient, recordeu, és informació confidencial:

Estimats Reis Mags d’Orient,

Aquest any m’he portat molt bé. Vaja, excepte aquella vegada en que uns pressumptes estudiants es van tancar al meu lloc de treball i vaig permetre l’entrada dels Mossos d’Esquadra. I aquella vegada que vaig intentar aprovar els graus de manera una mica irregular. I, ara que hi penso, aquella altra vegada en que vaig dir que els pressumptes estudiants no es dutxaven i feien pudor. De fet… no m’he portat massa bé.

De tota manera, aconsellada pel rector, penso que estic en el meu dret d’escriure-us aquesta carta plena de bons desitjos per aquestes festes.

En primer lloc, m’agradaria que l’esperit nadalenc arribés a les llars de tots els docents de la facultat perquè vegin que han fet molt bé la seva feina i que els professors que han recolzat als estudiants que estan ocupant obrin els ulls d’una vegada.

També m’agradaria demanar la pau al món. Bé, el món en general em provoca certa indiferència, el que demano en realitat és la pau a la facultat de Filosofia i Lletres de la UAB. El que vull, doncs, és que es desocupi i tornin les classes.

També m’agradaria remodelar el meu despatx amb mobiliari nou i car. I, ja posada a demanar, unes portes blindades pel Deganat no anirien malament…

Per acabar, voldria uns taps per les orelles, així quan els estudiants em parlin no caldrà que faci veure que no els escolto, sinó que, directament, no els sentiré.

De moment no us demano res més. Si m’he oblidat alguna cosa, ja faré una altra carta per Pare Noel.

Hellen.